contact me ✉

Saturday, October 2, 2010

menyampah !

weyy perempuan.
aku tak suka kaw.
aku benci kaw
aku menyampah tgk kaw
aku rase nk sepak sepak muka kaw
aku nak pijak t**** kaw tu .

ini kisah perempuan yg suka mendada 24 jam =.=
hello perempuan :)
kaw boleh jgn pndg aku ats bawah boleh tak ?!
aku tak suka la bodoh !
bajet kaw senior lah .
ohh please.
kaw pk aku nk respect kaw ?
tak hingin la weyy !
pki tudung kt skolah punya lah pendek.
parat bahu je.then nmpk lehe kaw.
pstu mendada.err -,-
kaw bajet la kaw dpt attact aku taun lps ?
babi puki mak kaw lah !
sial nye betine.
muka macam cine.bajet rmi laki suka kt kaw lah ?
amek sume laki tu .
kalau laki tu ade rupa takpe jugak -,-
low taste la kaw ni.
tahape hape tah.
salah ke kaw tak mendada sejam ?
sejam je
haih.
k la.bye perempuan =.=

No comments:

Post a Comment