contact me ✉

Sunday, January 2, 2011

first date ♥

ngeng ngengg.HAHA.marii sini sume,aku nak cite psl date aku dgn ehemehem aku.bhahaha :D

EHEM EHEM .aku dgn hafizh.sape hafizh ?ehem ehem aku lah :) .sape ehemehem aku ?boyfie aku lah ! HAIYAA .lagi banyak tanye.mehh sini aku cite dr awal :D




  • smlm aku bgun agak lambat.dlm 12.30 cmtuu.aku bangun tgk ade txt dr hafizh.aku bace satu satu :3 .fine,aku lambat.aku bangun,kms katil,mandy.ltk bedak kt mukaa.pki baju sua.letak eyeliner.tadaaa.dh siap :) .hafizh menyebok call.tkot sagt aku tak dtg -,,- .then aku suro dye amek num taxi.HAHA.aku call.while tggu taxi smpi,aku snap snap pic,biasalah org tade keje kan ?dh bored sgt.perot pon dh berjamming :O .lapa lapa.dlm taxi aku txt dye,tak blss.puhundek :D .aku dh gabah.satu sen pon aku tak bawak.naseb baik uncle tuu nk tggu.haihh.hafizh lmbt 1 minit .dye dh smpi,baya duet taxi sume.masuk juscooo.dye tanye aku nk makan kt mane.aku ikot dye je -.- .dye mggedik suro aku pilih bagai.nahh.amek,aku pilih mcd.aku suro dye Q .aku poie toilet.dh smpi mcd balik.txt masuk dr dye.salah sent.bongoii -.- .dye nk jumpe kwn rupenye.okeyokey.aku cncel makan duluu.naik atas beli tiket wyg.dye blanje.haha.lps beli.trun balik,poie mcd.makan :D .aku cri tmpt.dye Q.org yg makan kt mcd sume lembab2 -.- .dh la full --' .nseb baik mmbe hafizh tlg carikan.HAHAHA.good boy la budak tu :P .mase makan hafizh pandg aku.waduh waduh.tak selesa aku -.- .aku mmg tak suka aku makan,org pandg.mmg hilang selera aku.prosperity aku tak habeh.aku suro dye amek plastic.aku bungkuss.BHAHAHA.tak senonoh aku :P .wayang start pukul 3.45 .alahh,lmbt lg.lps makan,jalan satu jusco.saket kaki denn.nseb baik pki kasut lain.dh 3.40 tu,masuk wayang.ktrg tgk cite HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.sumpah klaka gyle.saket perut aku.and mase tuu pulak dye gatal gatal nak pgg tangan aku.alaahh,aku pon layan yolah.HAHAHAHA.wayang dh hbes,turun ubowl.dye mggedik nk dgr aku nyanyi bagai.aku dh cuak dh.den dh lah tak pndi nyanyi.BHAHAHAHA.kantooi farra tak pndi nyanyi :P .disebabkan aku tanak karok,dye koja den -.- .kurang hasam punya hafizh.aku dh jauh siked.tgk blkg,dye dh tak kejaa.bak kate dye 'dh sume pandg i keja u ,i masuk balik'BHAHAHAHAHA.tape tape.exercise la hafizh :P .aku poie toilet,saket perut.then dye ckp apahal aku lari.mane ade lari.saket perut lah.takan nk ***** kt ubowl tu pulak.lps dh buang sampah sarap dlm perut aku tuu,aku poie ubowl balik.tgk dye main game .dye tak perasan aku ade kt sblh dye.habes je main game,mmbe dye call.dye pon kabot poie trun bawah.aku igt mmbe dye excident ke ape.AHHAHA.dh smpi lua jusco ,poie hong kong kopitiam.mmbe dye tggu kt situu.rupoehh.mmbe dye suro dye tmankan min,min sape ?gf mmbe dye tu lah :D .why mmbe dye suro teman kan ?sbb mmbe dye nk masuk keje dh.IDM :) .aku nk salam mmbe dye.yelahkan,dorg sume up up .aku sorg budak kocik.tp bak kate uztazah rashidah.'bukan muhrim,tak boleh salam'.soo,aku pon tak salam laah :P .just senyum senyum je.mmbe dye tu ksi kunci kretaa kt min.min nk poie city park.aku ngan hafizh ikot jea.dh smpi ct park,cari parking.min tak lpss bab parking.habehh senget gyle.HAHA.then cari tmpt ddok.baru ddok 2 min cmtu.bf min call suro pulangkan kreta.haiyaa.min tataw jln kua.aku ksi taw lah dye.dye suro ktrg stay kt ct park.last last.dye suro ikot balik jusco.bak kate hafizh 'dah agak dh.dye ni tak boleh drive sorgsorg'HAHAHA.okey.dh smpi jusco.park kt restoran siang malam.min kate buruk name tuu.HAHAHAHA.aku golak yolah.min suro hafizh ksi kunci kt bf dye tuu :D .aku nk poie tandas.min kate dye tggu kt paparoti.tp aku tgk tarak pon.mse tu pulak hafizh call.dye marah min tgglkn aku sorg2.HAHA.haiyaa.kabot la ini chaa.aku ngan dye naik atas.cari tmpt ddok.dye penat.alhh sian ehh :P .tp aku poie tandas jup.sbb mummy call.aku tak sempat jawab.aku call adek aku.nseb baik mummy aku belom nk balik.fuhh.selamat. .aku nmpk min dgn 1 boy.hafizh pon kojaa dye.tanye why tgglkan aku sorg sorg.act,aku tak kesah pon kene tggl.dye yoo lobehlobeh.why takot sgt haa hafizh ?tkot i kene colik ke ?takan punya lah :P .lps dye marah min.cari tmpt ddok balek.aku kua kn cmera aku,sbb nk tgk pic aku.dye pulak yg pgg cmera aku.kacau daun betol.dye kate cantek pic aku.BHAHAHAHAHAHA.terime je lah pujian dye tuu :P .dye tanye aku bile nak balik.aku kate pukul 8.mse tuu pkol 7.40 .then ktrg cari min.ckp aku dh nak balik.min suro amek kunci kt bf dye.aku pon ikot hafizh amek kunci.dh dapat.hafizh kasi kt min.then,poie kt siang malam.naik kete sumee.hafizh ddok sblah aku :') .HAHAHA.time tu pulak barng bf min jatohh.kene cari balek.min cr tmpt yg ade lmpu.bru senang nk carikan ?hafizh kate kat min.hantar aku dulu,lps hantar aku balik,baru cari.dlm perjlnan tuu.dye pgg tangan aku.alaahh.tangan lembut dye tuu.sodop yo cocok cocok.HAHA.dye kate mase kt PLKN jgn cari lain.dye suro aku promise.okey.aku promise :) .jgn dye yg cari lain sudaa -.- .dh smpi kt lorong rumah aku,dye salam aku.aku pon salam dye.HAHAHA.aishh farra.dosaaa !bukan muhrim.ahh lantak lah.last day jumpe dye before dye gerak poie PLKN.mase balik yoo.den melting dgn dye.haiyaaa.HAHA.okey lah.setakat ini sahaja cerita saya buat kali ini.kang buat panjg.jenuh korg nk bace.kesian korg :D .THANKS READ,READERS :)

I ♥ U HAFIZH ATHALLH :)

No comments:

Post a Comment