contact me ✉

Saturday, January 15, 2011

i didn't know why :'(

hmm.aku nk cerita psl 1 boy ni.baru je knl dye 3 or 4 hari lepas.then hari demi hari dye mula keluarkan ayat romantic dye tuu.aku tataw ape motif dye buat mcm tu.dye baik orangnye.manja plus mengada lagi.spe yg jd gf dye mmg beruntung.hensem ?bolehla.i loike his spec .apahal aku suka ?sbb aku suka org pki spec.comel jea.BHAHAHA.dye budak KL .jauh dr aku :P .harihari dye IM aku.he's soo ramantic.serious !tp percayalah,aku tidak ada sebarang hubungan yg agak serious dgn dye.just friend,ohh maybe as a good friend.i guess :) .aku suka kwn dgn dye.tp yg pelik nya.asal aku ckp pasal hafizh kat dye.dye mcm tade mood,then nak taknak je chat dgn aku.tu aku menyirap tu --' .maybe dye ade ape ape prasaan kt aku.aku rase je.ish !korg ni.aku bukan nk perasan.just hati aku berkata seperti begitu.yelahkan,hati org sape boleh baca ?korg boleh bace hati org ke ?TAK kan ?sama lah mcm aku.mlm smlm dye call aku.ckp psl masalah dye.no cmmnt ! ramai suka dye.FUHHYOOO !budak HOTT kan ?soo,ramai lah suka awak.aku igt,lps aku ltk picture buruk + tak ber'EDIT' dye dh tak romantic2 lagi dgn aku.rupanya,tidak sama sekali.dye ckp aku angle bagai .HAHA.and he want me to be her BABY .no no no,it can't be.aku dh ada hafizh :) .hee.you can find better person than me la MANJA .haha.tp aku rase dye bukan nk aku pon.HAHAHAHA !aku kan jauh :P .susah nk meet.lastly,dye ada kasi aku lagu ni :
I SUKA LAGU NI .THANKS A ♥

No comments:

Post a Comment