contact me ✉

Tuesday, March 8, 2011

cakk cokk !HAHA.aku boring tataw nak buat ape,so intro org kt dlm blog aku lahh.budak atas yg tersengeh sorgsorg tu nama dye aini.full name sharifah aini alyahya .aku kenal dye dr facebook.dan dan pulak dye kak eka punya adek.patut serupaa.HAHA.dye comel kan kan ?dye single.sapo nak dye :P *aini jgn marah.HAHA.aku tgk pictures dye kat fb.fuhh!MOLOTOP .budak hott kan kan kan :P .aku pnah dga suara dye sekali.mcm anak orang suara dye.nak meet dye haa.tapi,tak pernah kesampaian.cehh!ayat aku pulak .bilo nak meet aini woii ?tp tggu i ada duit >.<>

yeahh.ni lagi sorg.hee .dye pun comel doe.geram aku.lg lg dye pakai tudung.goma den.dah la aku admire tudung tu,tggl nak beli je.hhmm.dye putih ,aku suka.HAHA.muka suci jee.dye budak ampangan KOTT ?tp yg sebtulnya dye duduk seremban.sama mcm aku lah.nama dye Nurain Fatimah .binti ?mana aku taw !pg tanya dye sendiri .ni pon aku amek kat info dye.HAHA.nak chat dye off cpt sgt.ni pon aku nak meet.kalau boleh >.< .boleh tak you ?kalau boleh txt i taw ?cehh mcm dye ada num aku je.HAHHA.GELABAH LA AKU -.-'
NTKYTOO


No comments:

Post a Comment