contact me ✉

Wednesday, April 13, 2011

BITCH !

hey ,aku nak cerita something,ni kisah pasal cikaro yang tak sedar diri -.-' .aku tak suka dye.bajet lawa + menggedik .dia berasal dari PD,sch lama dia dulu .then dia pindah SMK PUTERI,SEREMBAN. bila dia masuk sch ,aku dengar cerita dia bajet.eheeem,aku nak la tengok muka dia sikit ,sikit je :P tak lawa mana pun :D ,aku lagi lawa kot.BHAHAHA.okey aku tahu aku perasan ,susun 10 jari memohon maaf kepada anda anda dan anda .okey sambung ! one day aku and adik adik bodoh aku (jue,syue,syaza,nad) masuk kelas agama .dia tunjuk kesan lebam lebam kat badan dia la tangan lah .so aku dengan adik adik aku yang bodoh tu pon simpati lah kat dia ,then dia kasi tahu ustazah yang bapak dia dera dia and ustazah settle kan semua.aku malas nak masuk campur sangat.then dia okey ,bapak dia dah tak pukul dah.since dia dah freedom dia naik lemak ,kurang hajar and so on.aku tak nak amek port sangat.sbb dia tak cari pasal dengan aku + adik adik aku .hari jumaat bila tah,dia ikut kawan dia balik rumah .kawan dye tu ada kenalkan dia kat sorg laki .then couple.date kat term ,EEEUUWW -.-' ,dah hari apatah ,dengan bangganya dia cerita dia kiss bf dia,pakai baju sampai tetek la bagai *bapak sangap dia ni -.-' .baru baru ni,dia ada fone,dia kata kawan tuition dia kasi pinjam,act dia curi .BINGAI tak dia ,such a BITCH!memalukan nama PUTERI je,WTF ?! cikgu dapat taw yang dia ada fone .cikgu tanya sape kasi ,dia kata JUE yang kasi.lagi macam jahanam .padahal jue tolong pegang sekejap je.then pass kat dia balik.aku rasa JUE hangin ,lepastu dia pegi kasi taw counselor yang si BITCH ni nak masuk kawat kaki sebab nak jumpa BF dia kat PENDETA ZAABA / PZ .since that day mak ,ayah ,cikgu tak kasi dia masuk any competition .HAHA PADAN MUKA! td dia nangis sebab dia tak dapat masuk singing competition for bulan bahasa kot.hanissa tanya dia

Hanissa :kenapa kau nangis ?
that BITCH : u la ,si gampang tu .*something like that laa
Hanissa :sape GAMPANG tu ?
that BITCH : si jue tu lah !

OKEY now ,dia tak puas hati dengan adik aku yang bodoh tu *JUE .kalau ada masa ,aku nak bantai dia wehh .sedap je cakap adik bodoh aku tu GAMPANG ,WTH ?kau tu kalah CIKARO kat AST tu .aku taksuka kau kat PUTERI .berambus lah wehhh ! kalau aku taw perangai kau macam ni ,aku takan kesiankan kau pasal kene pukul tu .biar kau mampos kene pukul dengan ayah kaau.patut la kene pukul ,perangai kau macam PUKIMAK .kalau aku jadi ayah kau ,aku dah bantai kau sampai mati dah =.='

P/S :aku tak suka orang yang cari pasal dengan adik adik aku yang bodoh tu .DAH TATA :D




No comments:

Post a Comment