contact me ✉

Sunday, April 3, 2011

hiking ,tuition ,date :|

okeyy.picture atas tuu melambangkan macam mana perasaan aku sekarang.*ceh,ayat aku pulak .HAHA,sapanjang hari sabtu iaitu semalam banyak benda yang menyakitkan hati aku .ahaa DAMN ! nak tahu cerita ,okey mari sini :

HIKING =.='
  • aku dah kawan kawan plan nak pergi hiking dekat BUKIT KEPAYANG .aku punya lah bersemangat waja macam tentera nak pergi berperang -.-' .pukul 6.30 pagi mummy aku kejut .soo habeslah mimpi aku yang agak best .nak sambung balik balik takboleh.takut aku terlambat.pukul 7 pagi aku dah siap,mulalah pergi ke BK .then tengok kawan kawan aku takde.tengok dalam pocket nad and jue hatar text 'tak jadi pergi' .wwuuihhh .berasap berapi hati aku.aku sorang macam orang bodohh kat situ.then aku pon call hafizh ,dengan suara mengada mintak dye jemput .dye dah sampai naik kereta ,broom broom pergi city park .aku nak jogging ni .tengok aku tak pakai kasut.aku pakai selipar pink yang agak cantik tuu.memang macam cibai lah kan.nasib abik tak jadi hiking,kalau tak hbes kaki aku yang berbulu ni .jalan jap ,hafzh nak duduk.katanya penat -.-' .baru berape langkah je kott.biasaa banyak lemak kan ?okey tak elok kuutuk boyfie sendiri .SORRY kupu kupu .lepas tu jalan balik .aku jogging jap ,hafizh jalan sambil pegang towel aku yang agak wangi tuu .dh pukul 8.40 dye hantar aku balik.katanya nak jumpa or jemput kawan.


TUITION
  • AKU BARU MASUK TUITION.tuition science ,subject yang aku lemah ,padahal UPSR science aku A .*farra maket wehh .okey diam ! SCIENCE KAT SCH AKU BARU SAMPAI REPRODUCTION.kat tuition dah sampai ELECTRICITY. laju tuition aku ,aku orang baru ,so aku agak blur.bukan blur ,act.time tution tu otak aku blank.tak boleh masuk pape .maybe sbb tade kawan kot.science ade bab ira kira tuu .memang tak best .otak aku blur.soo sume cikgu tu cakap tak boleh masuk otak -.-' FUCK ! pukul 12 balik .siap siap pergi date .

DATE :|

  • AKU JANJI PUKUL 12 AKU DATANG DAH NAK PUKUL 3.kesian hafizh .patutnya aku naik dye.mummy pulak menggedik nak hantar . okey SHIT !okey dah sampai naik tingkat tiga beli ticket.kterang tengok cerita BIG MAMA .dah beli ticket .sementara tunggu pukul 4.30 ,pergi jalan,duduk duduk .aku ejek dye ,dye ejek aku .AHHAA BULLSHIT .dye samakan aku dengan monyet ,hamster dan sebagainya -.-' .aku ejek dye kupu kupu and lenkaa . PADAN MUKAA ! aku panggil dye kupu kupu kuat kuat .tahu maluu .then jalan jalan melenguhkan kaki.lepas tu,kawan PLKN dye panggil .AKU BEZA KAN KULIT DYE DGN KAWAN DYE TU.PERGHHH ! tanak kalah hitam dye.dah macam adek aku je.HAHA.then masuk wayang,dye tergelak.first time aku tengok dye tergelak mcm bangang.kuat lak tuu.then ameer call lah,angah lahh.haiyaa,then dye kate lps tengok wayang balik.act,aku nak makan.lapoo gyle --' ,sokey lah.NVM .dye hantar aku balik .then cerita habes :P

No comments:

Post a Comment