contact me ✉

Monday, June 20, 2011

secretto ? :O

assalamualaikum :D hey and hello to others ;) today is my birthday ,everybody knows it :P haha.poyo kau farra .nampak title kat atas tu ? secretto ? apa yg secret ? :O ni buat suspen ni :P haha,dan dan -.-' act,takdo pape pun.aku boring haa.'*titlee mcm gempak je kan ? alahh gempak lah sangat xD seems korang dah terbaca post ni ,meh la aku share satu secret aku dan tak lama lagi akan terbocor .sape buat ?AHAA sapo laei kalau bukan makcik makcik kat pasar bosa somban tu :P memandai je kau farra.secret aku adalah ... jeng jeng jeng .aku dah suka someone :P aku suka tengok dia .muka comel .kulit putih .alahai cair deenn.nama dia sape ? ada lah -.- jangan sebok :P tapi aku taktaw lah dia suka aku ke tak kan ? HAHA .tadi aku IM dia bukan nak balas,cibai kau :3 haha.takpe,nanti aku jual mahal baru tahu :P dah tu je.entry ni serious shit boring.


No comments:

Post a Comment