contact me ✉

Monday, June 27, 2011

senior , kau fikir kau bagus ? ohh lick my ass first :D


assalamualaikum :P korang buat apa ni ? dah takda kerja nak stalk blog aku ? haha.jokejoke :P jangan touching mehh.ni aku nak cerita something ni.benda ni pasal senior yang paling aku benci .gosh gosh :D siapa agaknya ? teka teka lah.nanti farra kasi setengah sen eh ? HAHA .nama dia start huruf S .
DIA NI KAN.AISHH !buat sakit hati aku je.kan senang kalau aku tak kenal dia.hmm.dia ni tegur orang jangan bawak itu ini .tapi dia sendiri bawak .apa jenis senior ni ? kasi example tak baik kat junior.lepas tu berani nak text ex boyfie aku.grr such a whore -.- kau pandang aku bajet kau bagus je kan ? sekali aku cepuk baru tahu -.- muka macam amoi.kau fikir kau cantik ? eerr please :) pergi sekolah dengan tudung pendek.nasib baik aku dah tak duduk hostel.menyesal aku jadi adik dorm kau dulu.dah la mintak makanan aku sesuka hati mak bapak nenek kau.kau fikir kau sape doeeeee ? dah tak malu dah mengemis makanan kat aku ? haha.bodoh la kau.aku dengar cerita , bebudak ni anti kau.betul ke ? sampai dorang cerita kat blog semua.ouchh ! kesian kau SENIOR ! cepat cepat lah kau blaaaaa.hakalohh kau farra.tahun depan bukan kau sekolah puteri lagi pun -.- gelabah lah kau minah.pffttt :P k bye :D

p/s : teka tahun depan aku sekolah mana :P tnggalkan jawapan anda kat shoutbox tu :D thanks.haha

No comments:

Post a Comment