contact me ✉

Sunday, July 24, 2011

imissyousoomuch :')


assalamualaikum :) nama aku farra bassyirra.aku single.takda sape sayang aku.ada sape nak sayang aku ? :') aku takda idea nak post apa.hmm.hari jumaat hariitu H balik.aku nak sangat jumpa dia.tapi dia busy memanjang.takpe lah.aku bukan sape sape pun :') aku sayang dia.ramai suruh aku cari lain.sayang orang lain.tapi aku dah try,tak boleh :( nak benci dia tak boleh.nak ignore dia tak boleh.aku benci nangis sebab dia ;'( takda sape boleh rasa apa yang aku rasa sekarang.hari hari sedih sebab dia.rasa macam nak bunuh diri pun ada.farra dah gila -,- .gila sebab H.aku taktaw mcm mana nak kasi tah betapa rindu and sayangnya aku kat dia.aku couple dgn orang lain pun ,aku tak boleh sayang orang tu .orang cakap aku jahat buat mcm tu.nak buat mcm mana ? aku takboleh sayang orang lain :'( mummy hari hari cakap pasal dia.tanya pasal dia.apa aku nak jawab ? cakap aku dah takda pape dgn dia ? :'( aku taknak.aku stil anggap dia bf aku :| walaupun kterang dah takda pape.aku bodoh kan ? dia cakap ILY kat aku.tapi aku taknampak pun yang dia sayang aku.kisah pasal aku.tu ke nama sayang/LOVE ? aku rasa tak.aku igt harini nak jumpa dia.tapi dia busy.kredit dia cepat habis.taktaw dia text sape,keh aku dah nangis :'( errgghh ! aku tunggu dia.dia minta couple,tapi dia mainkan prasaan aku.kenapa dia buat mcm tu :'( tak ready couple dgn aku jangan minta.dia seksa aku weyy :'( kadang kadang aku rasa bodoh sebab sayang orang yang dah tak kisah pasal aku ,yang tak sayang aku.boleh sesiapa tolong hilangkan rasa sayang aku kat dia ? rasa benci kat dia ? please :'( aku taktahan hidup mcm ni .aku dah nak trial.tapi aku asek fikir pasal dia.NON STOP :'( kesian lah kat aku weh .benda yang dia buat aku nangis
  • dia tak reply text aku
  • dia marah aku
  • dia tak angkat bila aku call
  • kredit dia habes
  • dia tak kisah pasal aku
  • dia kecilkan hati aku
benda yang buat aku happy
  • dia minta couple
  • dia cakap ILY
  • dia buat aku gelak
  • dia jadi dia yang dulu
  • dia jumpa aku
hmm,aku nak happy :'( aku taknak sedih :'( sekali aku cakap aku sayang dia sampai bila bila , aku tak main main .ni lah padah dia bila aku sayang dia sampai bila bila SEDIH memanjang.H,aku sayang kau.aku nak kita jadi macam dulu :'( aku taktahan kita mcm ni .aku tahu aku desperate gila .aku pun taktahu kenapa aku jadi mcm ni :'( kalau lah aku accident then aku hilang ingatan kan best :'( takpayah ingat pasal kita date ,kita gaduh ,kita gelak ,kita oncall , kita kiss .ERGHH ! :'( KBYE

No comments:

Post a Comment