contact me ✉

Saturday, August 13, 2011

i hope we'll never apart again ,ILOVEYOU HAFIZH


assalamualaikum :) hi,nampak tak picture laki kat atas tu ? nama dia hafizh :p dia boyfie saya,saya sayang dia .haha,semua orang tahu aku sayang dia.LOL.kita orang couple break couple break ,kalau couple hari hari gaduh .tak sah tak gaduh.bila break,tahu nak miss miss :p start couple 30.12.2010.dah lama lah jugak aku couple dengan dia.bermula dari FB,(add -> friend -> bestfriend -> boyfriend ) k thanks to MARK :p since dia masuk unten,memang aku dengan dia setiap saat gaduh.teruk gila -,- k break balik.then aku couple dgn org lain,dia jealous.alahai padan muka kau.semalam dia call aku cakap dia dah balik .k aku happy babeh :D then dia offer nak jemput aku dari tuition ,kuikuikui.gedik pulak kau farra -,- dalam kereta dia tanya aku sayang dia tak,nak couple dengan dia balik tak ,kenapa couple dgn org lain .last,dia minta couple dengan aku.ALOLOLO bak kata hafizh, tak reti jiwang jiwang.tapi hafizh sweet ouh ,tu yang aku sayang dia sampai sekarang :p dia action buat buat call minah lain.tapi aku tak caya pun.HAHA.then bila aku nak call laki lain,tahu pulak jealous :P nah muah sikit :* K BAB,AKU SAYANG KAU TAU :*

No comments:

Post a Comment