contact me ✉

Wednesday, October 19, 2011

FACT 1 - pemakanan aku :'D

ha ha jaga air liur tuu ,dah melelih dah.ee tak malu !!!!! :p

assalamualaikum , haey baby baby sekalian ! korang tahu aku ni keding kan ? aku makan banyak mana pun takan gemuk ! *bangga ni bangga ^.^ tapi kalau dapat badan macam aku ni susah cari size .tapi takde susah sangat dari nak cari saiz untuk orang yang agak gempal .act ,jadi orang keding ni best ! hihi sebab dia makan tak gemuk gemuk.aku ni tengok orang gemuk nak kurus.eh appreciate leeww sikit badan awak tuu.ite ni nak gemuk gemuk tak dapat lagi .takyah nak diet diet , hihi .kau cakap senang farra,kau bukan dorang -,- k sorry people ! aku kalau tak pergi sekolah , pagi mesti makan ni
  • telur setengah masak
  • air horlick
  • oat or nestum dengan air milo sejuk *sedap !try leww duu :D
  • kalau tak da oat or nestum aku makan dengan cococrunch or cornfleks
tu untuk pagi ,kalau untuk tengahari , petang & malam
  • macam biasa lah lauk nasi semua
  • air putih sejuk :)
supper
  • roti bakar + margerin
  • salad
  • oat & nestum
  • susu
aku makan 5 kali sehari,maximum 8 kali lah :p hahaha ,aku makan benda berkhasiat broo .aku makan nasi mesti ada sayur.kalau tak,tak sah ! tapi metabolisme aku kuat.makan lepas makan lepas.tu tak gemuk gemuk tu -,- menyampah aku.aku tak suka makan & minum
  • Mc.D
  • air gas
  • minuman manis *eewyyucckk
aku suka minum air putih sejuk sahaja .kalau juice pun ,juice watermelon .hee
cbe korang amalkan pemakanan aku tu ,gerenti korang gemuk ! aku cabar :p hahahaha ,kbye




No comments:

Post a Comment