contact me ✉

Thursday, November 25, 2010

smlm ♥

hellohollack :DDD
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.skrg,aku mau cerita ape yg berlaku psl smlm.SEMLAM banyak kejadian aneh b'laku.HAHA.bukan aneh sgt pon.sejo jo tulis.heee.aku akan listkan ape yg berlaku smlm :D
1.aku pg mid dgn harapan nk jumpe adekku aiman zairi.haha.tak tercapai hasrat aku tuu,HAMPEHH .then jalanjalan la dgn nad.aku rase satu mid tu kterg dh jalan.then cari AMAN .tak jumpe --'.fone nad t'tggl kat dlm kete.so,fone aku lah jd mangsa,HAHA.aku tarak keditt.then nad suro aku tpup kt kak nad.act,tanak tpup.disebabkan aku pk psl nad,aku pon tpuplahh .nad call aman banyak kali.aman tak angkt,rpenye nad call salah nom --'.bangang boto.elok2 btry fone aku full ,tggl sparuh je.tu sume kje nad.dlm pukul 2 lebeh cmtu,perut aku dh mula berjamming.so,aku ajak nad pg makan.disebabkan aku suka spagetti,kterg pon makan kt kdai spagetti.orderpunyaorder.dah dpt makanan,pilih sit.then ape lg,MAKAN lah !igt sedap,rupanye tak.harap pic je sedap.HAMPEHH.nad spagetti dye tak luak2,sbb try call aman lagi --'
meluat denn.aku pon makan la spagetti tak sedap tu.lps makan,kterg jalan2 lagi.then nad jumpe aman .menyampah pulak aku tgk dorg.malumalu itik pulak --'
tga brak2,kak nad anta text,'pukul 5 ade dpn voir'.then mase tu lah nad amek peluang nk blaa.dlm hati aku ckp,'kau nk blaa pg mane nad ?kte mmg dah ade dekat voir ni haa'.aku taw sbenanye nad nk blaa sbb ade aman.HAHA.dah pukul 5,kterg pon b'rkumpul.then beli tiket,tggu train.train dh smpi kterg berebut la masuk.bapak ramai org dlm train tuu.dlm p'jalanan line tade pulak --'.bengkek denn.dh smpi sremban,banyak misscall ,text dr firdaus ♥.HAIHH.then aku tension mase dye tak caye line tade.dye kate aku lupe dye la ape lahh.HAIHH.mane adee.then pg mcd kt parkson jup.lapoo lagi.then ade hasrat nk jumpe ammar jup.terbantot pulak.sbb dye dh blek.ayooo.tapetape.lps beli,balik lah.kak nad anta.mse nk anta aku tu,jam nk mampuihh.almaklumlah.TESCO baru dh bukak.parking dye,penoh.smpi kt lua org parking.terokterok.aku mintak kak nad hantar kat jalan blkg rumah aku.tade lah jamm.dh smpi umah,aku trus online :DD
the end.malas nk cie pnjg2.ponekk.

No comments:

Post a Comment