contact me ✉

Wednesday, December 15, 2010

HAHA

aku dh lame tak update blog ni kan ?rinduuu♥.hari ni tangan menggatal nak meng-taip lebeh.heee .meh sini aku cite ape yg berlaku mse aku tak update blog ni ;)

NIGHTMARE .
  • ni aku nk cite psl mlm smlm,mase aku tidoe.t'mimpi pulak anak org ni.nama nye bermula dr huruf A.sape yg taw tu senyap2 jo lah.yg taktaw tu,padan muka lah jawapan nyaa.HAHAHA.hoyy !jahat akuu.sambung ceritaa.nak taw tak ape yg aku mimpi ?hee.aku mimpi aku mmet dye.borak2 sume,sng citaa DATE lah kan.then,mse tu aku pndg je dyee,dye pgg tangan aku.tgaa jalanjalan,mak aku pulak kejot.HAIHH.potong stim betul.bhahahaha.aku taktaw ape motif allah ksi aku mimpi psl dye.HAHA.serious lawak.mimpi psl musuh sendiri.mmg bodohh.geli pon adee :P
FUTURE BOYFIEKU ♥
  • ni lagi satu masalahh.aku single salah.sbb aku ckp ,cmtuu,setiap hari sorg laki yg mengayat aku.soo,aku pon caerr.then msukkan dlm list.dh ramai taw tak.fuckk betull --'.aku pon tataw nk pilih mane.sume baik dgn aku.kalau aku pilih sorg,takot dorg sodeh ke ape.HAIHH.korg doalahh aku cpt dpt bf.doakan taw ?MACEH.korg igt sonang ke nk pilih bf ?ayooo,susa gyle taw takk ?why la akku single.apahal la ex aku tu lpskan aku.HAHA.lps ni dh tanak single.so,aku kene carik yg setiaa.masalah eh,ade ke lelaki yg setia lagi ?kalau ade pon,seciput je.susa nak cari.kan kan ?hee,last skali aku nak listkan ciri ciri lelaki idaman aku .TY:
  1. ada rupaa :)
  2. baik.
  3. suka call aku before tdoee
  4. nk yg manjaa♥
  5. syg aku gyle babeeyy :')
  6. faithful :)
  7. same kepale dgn aku.*gylegyle
  8. sporting
  9. ade mase untuk aku.
  10. pandai pujuk aku.HAHA
  11. tidak jiwang.kalau jiwang omputeh aku suka .HAHA
  12. suka buat kelakar.
  13. tidak kedekut :)
FREAKY FACE :D
  • harini aku teringat psl si diaa.HAHA.nak taw sape ?ex aku laa.sape lg.aku rindu la muka buruk yg penah dye buat kat aku.smpi aku tergelak.muka dye lawak !aku suro jgn buat lg,dye buat lagi.haha.mentangmentang pki spec kan ?awwww.HAHAHA.bila buat,muka dye.wuusshh ! mcm muka cigu dh pencen.dgn bibir tebal dye kan ?adoyyy.caer denn.HAHAHA.tape2 ,itu sume memories.simpan elok2 dlm peti besi dlm hati aku ni.HAHA.ape aku merepek peti besi sume ni,HAOH.k lahh.thanks readd :)
ILY READERS ♥

No comments:

Post a Comment