contact me ✉

Monday, December 6, 2010

malacca --'

haaa,smalam aku poie malaka.then jumpe omputih.HAHA.then jalanjalan satu melakaa.lg2 aku nak beli beg baruu.pstu family aku pon pg shoppg kt mahkota prade.asal nye nk pg dataran pahlawan.tak jd.mak aku banyak pulak alasaan.HAIHHH.meh aku cite ape ber;aku kt sana ;)

FIRST DAY
  • aku n family smpi kt melaka dlm pukul 10 lebehh.then masuk moivasi dgn DR.NIKI and ADI PUTRA.adi putra tu bapak comel,pstu pndi math pulak tu.korg bayangkan 130 nombor dye kene hafalkan dlm mase 2 min.dye kene pndg blkang and sebutkan satu2 nombor tu.dye bole igt bhaii.mase program dye.byk fomulaa aku dpt.aww.bestt.lps motivasi tu,jalan melaka.act,tak plan pon nak shoppg.just plan nak beli beg aku jee.dh jalan2 kt mahkota prade tu,singgah satu kedai.mmg baju2 dlm kedai tu cantek.rambang mate aku.HAHA.aku pilihh2 baju,try sume.aku beli 3 baju.okeyla tu kan drpd tak beli pape.HAHA.dh try2 sume,aku tggu pulak mak aku try baju2 dye.lame bhaii --' lebih sejam aku tggu dye.then dye beli lahh.habes 2oo lebehh.pstu g jalan cari beg .aku cari kt VOIR.then tade yg cantekk,pg VINCCI pulakk.ade yg cantek,tp putih.tak minat sgt sbb nt senang kotorr.then masuk parkson,almaklum lah sume yg ade dlm parkson brended2 punya.menyampah pulak aku.caricari.ade jumpe satu beg,bole kira tahan la cantek dye.but dpn beg tu kosong jee.kosong tapi mahal.pelik aku --'.dlm 2oo lebh jugak beg tuu.so,aku beli lahh.made in france.HAHA.tp dye punya name aku takpenah dgr.jacque ape bende tah.shorcut JL lahh.lps beli sumee.amek toto kt umah busu aku,nk tdoe umah dye ,tp fulll pulak.terpakse lah amek toto ,tdoe kt office mak aku.dh bentang toto,= sume,aku pg tuka sim aku dgn sim adek aku.sim adek aku msuk fone aku.dye kan ade hot ticket,ape lg.aku bantai lah.smpi melalak dye.then mak aku suro kasi blek.mse dye tdoe,aku tuka blek.HAHA.jahat kan aku ?heeee.lps tu aku txt la dgn sape2 ;)
SECOND DAY
  • dlm pukul 9 lebeh cmtu,aku bangun,kms tot sume sbb ade org nk guna officee.dah mandy sumee,aku beli roti.before naik atas aku main anak akucing.hoyy,cute woyy !3 ekor pulak tu,kalau la aku dpt bawak blekk.fuhh.takan dilepaskan kucing tuuu.dh puas main anak kucing,aku naik atas.breakfast jupp,tgk mummy aku berhiass.lamooo.1 jam lebeh --'mengalahkan artisssss.HAHAAHA.while mummy aku siap,kawan dye pulak dtgg.borak2 jp.then adek aku msuk dapoo.ckp 'mummy adek lapa'.taw makan je gomok tuu.HEEEE.then kawan mak aku tu.bawak pg makan kt 1 restaurant ni.aunty tu kate pnah msuk tv.haha.aku tak kesa tu,jnji aku nk makan.msuuk kedai,order.mkanan dh smpi.apelaagi tggu.makan lah !tp kan.kari masak kepala ikan dye kan.fuhh !SUPERB bhaii .then balik naik kete aunty tu.ALPHARD.loye aku naik kete tuuu.aku rase nk muntahh.aku tahan.then smpi office mak aku,tuka kete.aku naik kete aku.pstu pg rumah aunty tuu.rumah godanggg.HAHA.mummy aku nk beli rumah kt situ.masalah ehh.aku tanak pindahh.heee.lps smpi je rumah aunty tu.aku pg toilett.then muntahh.yeekkk !HAHA.after muntah tu feel better laa.aku ltk minyak CAKAPAK kt kapale.then aku tdoee.maghrib bangun ,mandy2 sume.kua makan.aku makan nasi goreng paprik.heee.sodappp.balik rumah.tgk cte P.RAMLEE.pstu online .act,aku still peningg n waiting aliff call aku.dye tak call.aku cepukcepuk dye .HAHA.*kidd.aku rase besok baru aku blek seremban :)
THE END :D

No comments:

Post a Comment