contact me ✉

Friday, March 25, 2011

ILYFAE HAFIZH ♥



hey stalker !okey.hari ni aku taktaw kenapa tangan aku menggatal nak update pasal hafizh.rindu sangat ni.dah lama tak jumpa :( .HMM .hafizh bagi aku ,nothing special .aku taktaw macam mana boleh sangkut dengan dye .nak kata lelaki idaman aku,tak jugak *ni anggapan dulu,before couple dengan dye.HAHA.aku dengan dye dah nak masuk 3 months,wooo wooo .happy ni :P berkat dye menggatal dgn aku,harihari wall to wall smpi awek jealous XD agak lama kan kita kenal ? as friend 3 bulan,since aku couple dgn daus.as boyfie 2 bulan lebih.lama lah tu kan ? :P .aku igt lagi ,aku accept dye pukul 11 bertarikhkan 30/12/2010 .act ,aku nak accept dye 31/12 .then bila fikir balik .nt susah nak sambut anivassary.HAHA.kan kan ?lagi pun dye tak kasi aku fikir lama lama,dye kata 'TAKUT KENE REJECT' .HAHA.tp aku tak reject dye pun.aku sayang dye sbb dye:

  • sweetest boy in farra's world :P
  • MANJA
  • GEDIK
  • pipi tembam dye :')
  • ketiak tembam dye .*aku suka duduk bawah ketiak dye .HM
  • gigi rabbit
  • romantic ,*sometimes
  • tahan perangai buruk aku.
  • faham aku .
  • tak suka berahsia dgn aku :')
  • dye tak larang aku mencarut.sbb dye pon sama,suka mencarut.aku pon tak kesah.tp kalau time gaduh dye mencarut,mmg sedih gila.HAHA
  • stop smoking untuk aku .TY hafizh :*
  • cepat mengalah kalau gaduh ,ouh ILY SAYANG :(
aku kecut/marah bila dye :
  • tuduh aku macam macam -.-'
  • garang dengan aku -.-'
  • kuat jealous -.-'
  • marah aku -.-'
  • panas baran .tp tak kisah sgt :P
  • buat muka serious .
perangai dye yang paling annoying :
  • masa call,dye letak fone kat bontot dye then dye KENTUT .HAHA
  • bajet susah STUD ! *ni aku dgn hafizh je taw :P
  • kalau kawin ,dye nak anak 11 orang.*aku ni memang kilang anak agak eh
okey.ni dah cukup.act,banyak lagi.hee .nanti kita kawin yehh sayang ? :') .ILYFDMFAE .JANGAN TINGGALKAN I.kita sama sama dah janji kan ? :') .i want you to be mine forever .if i said im not loving you anymore and u trust it ,that is the biggest mistake .if i said i love you forever,i meant it sayang :) .everyday day i spend with you is the new best day in my life.LASTLY,the truth is ,I DON'T WANT TO WASTE ANOTHER MOMENT WITH SOMEONE WHO ISN'T YOU,FULLSTOP ! ♥


No comments:

Post a Comment