contact me ✉

Tuesday, May 17, 2011

alahai HAFIZH -.-

hello , selamat petang ? dah makan ? :D aku belum .sihat ? aku sihat tapi selsema sikit :/ derita aku :3 .haarini aku nak kasi tahu pasal boyfriend kesayangan aku .dah lama tak update pasal dia .tadi ada gaduh sikit .alaahh biasa lah tu .kitaorang hari hari gaduh .sweet tak ? -.-' bila nak stop gaduh tah .salah aku la ni kan ,kuat touching je .hafizh jugak kena pujuk .alahaaii meh muuaahhmuuaahh sikit :* okey start :
  • aku sayang dia dunia akhirat . sumpah demi ALLAH :) ,kalau tanak caya sudah .boleh blahh .
  • aku payah nak pujuk dia .sebab aku tak reti pujuk .
  • dia comel macam stuart little .
  • kuat jealous . aku wall dengan laki lain pun dia jealous .yolahh bf mano tak jealous kalau gf chat dgn laki lain :/ *aku cakap tahu .tapi aku buat jugak =.=
  • dia hutang aku . blackpepper mana? :3
  • dia sangatlah baik sampai aku boleh terfikir yang aku ni tak layak dengan dia .
  • semua secret dia share dengan aku .
  • very down to earth sebab aku puji dia ,dia kata aku perli .macam bangkai -.-
  • aku suka gigi dia .alahai rabbit :*
  • dia suka kiss aku tak kira masa -.-'
  • sporting .aauummm :D
  • dia kuat nangis :*
nanti hafizh pergi sambung belajar :'( dia tinggalkan aku sorang sorang kat seremban .dia kat pahang pulak tu .FUCKK ! =.= siapalah nak jemput aku balik sekolah lagi ? mesti rindu dia gila babi . tapi dia kata nanti aku cari lain. listen here baby ,i takan cari lain .i sayang you sorang je .u kata sedar u siapa u ,tak handsome ,bukan laki idaman i eh ?alahaiii , biarlah tak handsome .tapi bagi i ,you handsome comel debab banyak lemak :D .geram i .HAHAHA .i tengah tunggu je bila u nak layan i macam first date .RINDU :/ .nanti u kat sana selalu lah balik seremban .jumpa i :D nanti i try pujuk mummy suruh repair laptop eh ? nanti kita boleh webcam .uuhhuuuu .kalau boleh .u tak payah pg pahang .jauh sgt :X .kita gaduh besa ke kecik ke ,i'll never stop loving you .ingat ! muaahh muaahh .tata .loveyou :*

No comments:

Post a Comment