contact me ✉

Tuesday, June 14, 2011

new world ?


ASSALAMUALAIKUM :D hai hai .korang sihat ? aku sihat .tapi tulah sakit perut sikit.alah biasalah masalah perempuan :P hihi .harini ada mood pulak nak update blog .boring sangat ni haa XD so how result exam korang ,okey ? HAHA .yang mana banyak failed tu buat buat la poie belajo :P ceehh aku cakap orang.diri kau same je :/ .nak taw result aku ? alahai takpayah lah.teruk nak pengsan :P math takpayah cakap lah .buat menyampah aku je -.-' .korang cuti haritu pergi mana ? mesti best kan holiday :O bak sikit souvenir :P .aku sekarang banyak gila problem .sedih aku :'( hmm .boyfie dh takda.rasa gila lonely .aku balik sekolah tengok fone.mana taw ada text dari si dia .tapi takda pun :'( lama tunggu dia punya text.seksa aku .aku pun taktaw kenapa aku tunggu :/ aku sayang dia lagi kot.yess,memang aku sayang dia lagi :') .dia je tak sayang aku .yelah,dia kan dah ada perempuan lain .manalah heran aku yang keding serba tak perfect ni kan ? :'| kat U sana ramai perempuan.FB lagi .hee ,nak lupakan dia susah yang teramat .banyak memory aku dengan dia.aku rindu dia ,aku tengok picture dia dalam fone .rindu dia , bukak video yang pernah aku record masa date dengan dia.perghh ,memang menangis la sial :'( aku suka sakitkan hati aku sendiri :') hari hari aku stalk dia :P tengok wall dia , masalah eh aku menangis .aku taw aku akan sakit hati tengok wall dia.tapi aku degil :/ nak jugak tengok -.-' hmm .hari hari fikir pasal dia .eh farra kau stop la sayang dia .dia tak sayang kau dah .aku dah try tapi takboleh :'( sesiapa boleh happykan aku balik macam dulu ? :') serious shit aku taksuka hidup without boyfiend .sebab aku taksuka sorang sorang.at least kalau ada boyfriend ,boleh la teman aku pergi sana sini .kan best tu ? best kan best kan ? still searchingg boyfriend.anyone ? HAHA.btw ,sementara ni .ni boyfriend aku :


HANDSOME KAN ? JANGAN JEALOUS :P

No comments:

Post a Comment