contact me ✉

Wednesday, June 8, 2011

ruin ruin ruin :/


assalamualaikum :) harini aku TERhingin nak buat post pasal perempuan yang bertudung .ni bukan nak kutuk ke dengki ke eh ? please jangan salah faham :) kat status FB aku banyak pasal perempuan bertudung .aku rasa ramai gila yang terasa , termasuk la kawan aku yang sekarangnya ktrg tengah berperang XD dia hangin dgn aku tu sbb aku update status macam tu .okey sambung balik.tadi aku ada baca blog someone ni dia menyatakan bahawa ramai yang pakai tudung ni ikut artis or kawan kawan sebab nampak cantik and nak pujian dr orang ramai .pakai tudung pun bukan sebab ALLAH SWT.ape yang dia cakap tu aku sokong 100 % ada jugak yang pakai tudung ni kena paksa dengan parents dorang and bukan dengan pendirian dorang sendiri and nak tiru style style yang agak smart dimata dunia .benda yang aku cakap ni real ,tanak caya sudah .kebanyakkan aku tengok orang yang tudung begini rupanya

  • pakai tudung pendek (atas dada)
  • legging
  • tshirt lengan pendek
  • baju jarang jarang
  • nak pakai seluar baju ketat ketat nak kasi nmpak itu buah dada and bontot tu.
  • picture nak je yang tunjuk lidah , muncung asal boleh mcm nak kene sedut dgn vacuum .comel sangat la tu cik kak ?
  • status dalam FB guna *fuck la cibai dan sebagainya
  • depan parents pakai tudung.keluar rumah pergi club ,lepak lepak dgn laki.
semua yang diatas adalah benar dan bukan rekaan semata-mata .bila aku tegur .chooiii tanak terima .katanya perempuan yang bertudung ni at least tutup aurat drpd orang yang tak pakai tudung.bertudung kalau buat dosa serupa mcm yang takpakai tudung NO POINT lah.bak kata mummy aku SOMBONG BODOH .mummy aku pun tak suka perempuan bertudung zaman sekarang.katanya perempuan zaman dulu lg bagus :) one day , aku dengan mummy aku pergi giant senawang.nampaklah minah ni pegang tangan boyfie dia ,pakai baju ketat ketat sampai nampak lemak.SO,mummy aku kata dekat aku kalau kau nak pakai tudung perangai mcm tu kan kak,baik tak payah .memalukan keluarga sendiri .mummy aku tak pakai tudung sebab dia belum ada niat .tapi skrg pun aku tengok dia ada solat .tak mcm dulu susah sgt nak nampak dia solat.yelah cari duit nak besarkan aku and adik aku .balik pun 2 3 pagi .kesian dia.dialah ayah and mummy aku.sebab ayah aku dah takda :'( .okey stop cerita pasal mummy aku.rasa mcm nak menagis pulak -.-' .ada jugak aku baca kat blog orang yang dia pernah nampak couple ni bercium cium dekat highway .minah tu pakai tudng pulak tu =.=' aku ada cekedout cekedout kat youtube pasal tangkap basah .kebanyakkan perempuan bertudung kena tangkap.HAIHH tak malu ke wehh ? :/ .tak caya pergi tengok sendiri :) apebendalah perempuan tudung zaman sekarang .apa pun takboleh .sorry la kepada sesiapa yang terasa .aku rasa ramai tuu :) lepas baca post aku ni jangan lah tuduh aku kutuk kutuk aku .buat dosa .paham paham .aku ni takda lah perfect sangat nak tegur tegur orang .tapi aku ada hak kan nak tegur yang mana tak betul .nanti mesti ada yang cakap mcm ni 'alah farra tu pakai sexy sexy tunjuk badan keding dia semua ada hati nak tegur orang.cermin diri sendiri dulu lah.' ada nanti .tengok lah .HAHA .okey boooaaii :)


No comments:

Post a Comment