contact me ✉

Monday, August 29, 2011

happy 8th anniversary stuart :')



assalamualaikum , besok hari raya kan ? k,selamat hari raya semua.maafkan aku kalau ada buat silap ,terkasar bahasa.ikhlas dr aku :* besok juga anniversary aku and hafizh .k sedeh :'| nak buat mcm mana.dah takda jodoh :/ ceh cakap pasal jodoh pulak aku ni -,- gatalnya kau farra.perjalanan masih jauh :') hafizh cukup special bagi aku.aku sayang dia lebih dr apa yang dia tahu.just aku tak reti tunjukkan :') aku dah try nak lupakan dia.still takboleh :( aku sayang dia.mcm aku pernah cakap kat dia ' I LOVE YOU FOREVER AND EVER ' .benda tu betul.rasa sayang kat dia tak pernah kurang sampai sekarang.k,farra jiwang :'| dia kata nak hubungan kitorang sampai bertahun tahun.kalau boleh sampai bila bila .aku rindu dia :') aku rindu suara dia :') rindu dia panggil aku sayang and so on.tapi dia dah jumpa yang lain.dia dah jumpa peganti aku.kbye :'/

for readers : raya tu elok elok ,jangan sampai tak ingat dunia.papepun SELAMAT HARI RAYA AIDLFITRI WEHH ! MUEHEHE :P





No comments:

Post a Comment