contact me ✉

Friday, September 2, 2011

T -..-

assalamualaikum,k aku rasa macam nak menangis.sedih tau mak.budak T ni cakap love love dengan aku semua.tak termakan pun.sebab aku memang tanak couple dah.aku dah inform dia awal awal aku tanak couple.tapi dia still jiwang dengan aku.aku tak kesah ,aku layan dia macam kawan biasa.dia kata takut aku tak terima dia lah bagai.then tadi cakap dengan dia,aku tanak couple.couple ni buat aku terseksa je.kalau dia nak jadi kawan baik aku boleh lah.then dia jujur dengan aku yang dia still berharap kat one girl yang dia pernah cerita kat aku dulu.aku terkejut.dia nak couple dgn aku .dah jumpa semua lepak sama sama.dia kata love aku semua.tiba cakap dia sayang girl tu lagi.dalam hati aku,laki semua sama.nasib baik aku tak couple dengan dia -,- and nasib baik lah aku tak sayang dia.haihh,laki oh laki =,= kbye

No comments:

Post a Comment