contact me ✉

Thursday, September 8, 2011

I LOST HIM , MAYBE FOR FOREVER :'/

assalamualaikum,macam biasa kat blog aku jadi tempat aku luahkan perasaan .lagi sekali malam tadi aku nangis.YA ALLAH ;') hati aku hancur .tabahkanlah hambamu ini.dia sangat lemah bila orang yang dia sayang tinggalkan dia.dia tak boleh terima.dia terseksa,SANGAT ! :'/ malam tadi ada perempuan jawab phone H , dengar je suara perempuan tu aku terkejut then slow slow air mata aku keluar.aku jealous ? yaa ,dia happy aku tak.kat status FB dia.pedih hati aku bila baca.aku suka seksa diri aku.aku benci diri aku.aku tak pernah stop sayang dia :( terasa lebih baik mati kalau dia takda dengan aku.aku tak boleh hidup without dia.tapi aku try,dia terlalu special :') bila lah aku nak jumpa laki macam dia lagi ? tah tah tak sempat :| bangun tidur bukak mata first skali aku nampak,beg domo.mcm mana aku nak lupakan dia ? kasi aku idea :) maybe dia bukan untuk aku.dia pun dah tak sayang aku.dah tak kisah pasal aku.tah tah aku mati pun dia tak kisah.dia dah ada perempuan laaaaaaaiiiiiinnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( tolong lah aku.aku benci bila teringat pasal dia :'( dia happy tapi aku ? hmm.aku tahu kalau jadi macam ni ,aku tanak couple dengan dia :'/ tengok,sekarang pun aku dah nangis.sial lah :'( kbye

No comments:

Post a Comment