contact me ✉

Thursday, September 15, 2011

ILOVEYOUGEMUKPENDEKBAJET :*



YANG TENGAH TUUUU :*

ASSALAMUALAIKUM ,JAWAB WEHHH .korang sihat ? well harini mood aku tak baik sangat.almaklumlah masalah perempuan.yang jadi mangsa si omey aku tuu.alolo ,melting aku dengan dia.dia ni kuat perasan ,tapi dia kena drop balik dengan aku :p dia selalu mengalah.kalau lawan dengan aku tak pernah menang ;) aku hebat orangnya :p jangan jealous :'D now, aku tengah denagr lagu BOMEERANG ,fav aku tu.weeeeeee :D baru ada mood nak update blog dengar lagu mcm tu :) budak omeyy ni aku kenal 2 tahun lepas tak silap aku.dia still weempittzz masa ttuu.dia kata dia ada tegur aku.aku tak layan.haha padan muka awokk :p then dia delete aku --' bajet hot budak omey ni.then ameerah zrk ajak aku pergi open house kat rumah dia.dia kata qayyum nak jumpa aku ♥♥♥ aku dah sampai si qayyum ni bukan nak borak dgn aku.dia kata aku pandang dia nak taknak.well, farra memang macam tu :D jangan marah :p lepas pergi rumah meerah ,aku lepak jj jumpa tareq jap.before tu terserempak si omey ni kat depan popular , dia kata sorang je ? or nak pergi mana .aku tak ingat sangat lah.dia omey time tu .aku melting.muehehehe.balik rumah online tgk dia add aku.so aku approve lah.budak omey kan ?sape tanak approve * qayyum baca post ni mesti hidung dia naik.LOL * lepas approve ,chat chit chut .dia dapat num aku.before that aku cakap kalau nak number aku mesti buat super saver.tapi dia kata esok sebab kredit tak cukup.then malam sikit dia kata dia nak buat super saver.alaahhaaii :* .first day borak dgn dia agak malu malu.then dua hari lepas tu aku pulak call dia ;) dia kata dia selesa dengan aku,aku ni lain la bagai .act,aku pun suka dia time tu.saja jual mahal :p then dia minta couple pukul 12.50 a.m bertarikhkan 11.09.11 :) dia sweet.alololo , hari hari aku dengar dia cakap pasal six pack dia -,- menyampah aku.pape pun aku sayang dia jugak .nah muuuaahh sikit qayyum :* kbye (thanks to ameerah zrk ,sebab dia lah aku jumpa qayyum :p )

tengok hidung dia :p

No comments:

Post a Comment