contact me ✉

Wednesday, September 21, 2011

what ?!



kalau aku nak sepak budak bajet HOT guna kasut ni boleh ? LOL

HEY ,occasional visitors, avid readers, possible stalkers :) mcm mana life ? okey ? good.aku ada problem sikit,sikit je.
  • problem aku dengan group TERLEBIH HOTT tu tak tau bila nak settle.stakat suruh orang sound aku buat apa kan ? tak berani ke sound sendiri ke ? :)
  • junior aku pandang mcm bagus.
  • aku dah nak PMR
first ,
anak fouad ni tak suka orang pandang dia mcm orang tu lagi bagus dari dia.masalah eh budak yang pandang dia tu lagi bodoh dari dia.hamek kau,sakit hati tak weh ? sakit hati jumpa aku k ? jangan nak kutuk belakang baby.stop kutuk pasal kawan aku ,kau lagi bagus dari dia ke ? apa hak kau nak kutuk dia ? diri tak semegah nak kutuk orang.lick your body first k ? puihh . lagisorang tu sampai suruh orang lain sound aku.laki kau ke dia tu weh ? aku tak takut.meh face to face dengan aku.ada bran ? k besok jumpa aku kalau tak puas hati ,peace ;)



second ,
hey budak ! kau dah lah budak,mata macam katak.ada hati nak pandang aku. pheeww -,- dah la pandang aku macam nak makan aku.kau fikir aku takut letteeww ? memang tak k ? kau lagi kecik dr aku.nak cakap kau pandai tak pun.number second last dalam class.kalau kau pandai boleh la pandai aku macam tu :) INGAT K BUDAK ?


the end :)
kbye.


No comments:

Post a Comment