contact me ✉

Monday, September 26, 2011

faith

nah muka buruk aku

assalamualaikum stalker :) korang sihat tak ? aku cecema sikit :p harap harap takda pape jadi :/ dah nak PMR ni.ayoyo.my topic for today :
  • PMR
  • CECEMA
  • SEMINAR PMR
NAK BACA TAK ? TANAK BACA BLAAA LA KAU.tanak tawan :p eceh farra gelabb :'D k nak start ni.duduk diam diam,jangan bicing !

PMR

k lagi 7 hari nak PMR, well aku nervous.first paper BM and AGAMA.maybe ada yang kata .EKKEELEEHH ! BM je pun.woi BM tak BM.aku lemah BM.tahu tak ? -,- dalam class aku takpernah dengar apa yang cikgu meraban kat depan.kerja aku tidur or makan.well,farra bawak bekal tau pergi sekolah.tapi duit belanja habes jugak.bekal pun habis.haha ,farra power.yeah yeah ! LOL .hyper pulak aku ni.doakan aku wehh.tau tau ? macehhh !


CECEMA

cecema ni actually selesama -,- saja mengada aku tukar.aihh farra mcm mana BM kau tak spoil ? kalau mcm ni cara kau tulis.ayoo senyap lah.haritu tekak bengkak :/ sakit tahu ? sedih makk.then makan ubat ,tekak dah okey.timbul pulak cecema.kesian aku ! hikkhookk' :3

SEMINAR PMR

peace yaww ! haritu aku pergi seminar info didik.k awesome lah jugak.lagi lagi enemy aku ada kan ? wwuuihhh .berapi hati aku.k stop ,ada aku kena kutuk kat sekolah kang.ada minah tudung ni pandang aku mcm bagus.berbaju kurung i tell youu :p then kuku berwarna.menyerlah tau you :'D tapi cik akak tu jealous ke dengan aku ? pandang atas bawah lagi.aku tau lah cik akak GEDEMPOL.banyak lemak kan ? k jaga pemakanan cik k ? jangan la jealous dgn badan aku yang sentiasa keding ni k ? nahh muuaahh sikit ! masa balik,aku lepak dengan sanii .thanks teman aku tau tau sanniii ? muehehe.

No comments:

Post a Comment