contact me ✉

Thursday, November 10, 2011

aku tahu aku siapa.kau kau dan kau jangan judge siapa aku

apa pandang pandang ? aku tahu baju aku lawa.macehh

assalamualaikum :) aku sekarang dilanda masalah .aku tertanya tanya ,bagaimanakah reputasi aku disekolah ? aku telah difitnah.

difitnah orang seorang budak yang otak sempit.dia guna otak semut agaknya


menganjing seperti dia begitu sempurna,dia ada segalanya


menuduh aku tanpa sebarang bukti yang kukuh , aku benci


aku terpinga pinga .apakah salah aku terhadap dia sampai aku difitnah sedemikian rupa ? ohh tidak.jangankan kata aku kutuk dia,jentik pun tak pernah.betapa peliknya budak zaman sekarang


kenapakah dikau ? aku takpernah kacau hidup kau wahai ezzah diana.
aku tahu kau dah hancur ,tolong jangan heret aku untuk menjadi seseorang macam kau.kau tidak ada otakkah ?


kau bangga dapat bekas aku.kau ambil , aku langsung tak kisah . dia tak handsome ,aku tak hingin.dia bukan LEE MIN HOO ataupun TAYLOR LAUTNER


pelbagai cerita aku dengar pasal kau.kau kutuk semua orang yang takda kena mengena dengan kau.kau gila ? kau perfect ? jawablah


kau ada masalah dengan aku , silakan . . . jumpa aku.aku dengan relanya akan berjumpa dengan kau . kau berani ?


kau jangan ingat aku taktahu apa kau pernah buat dengan ex ex kau dahulu . maruah kau dalam tangan aku .kau jagaa

ezzah , kau boleh tolong aku ? kau tolong berhenti mengata orang . kau lebih teruk dari mereka .kau cermin diri kau .aku benci kau


kau nak report dekat mak ayah akak abang boyfriend kau pasal blog aku ? silakan , aku tak takut


kau putih ? ya kau memang putihh , kau cute ? orang buta je macam tu .kau cantik ? orang gila je cakap macam tu.aku tak jealous dengan kau.jangan pernah kau perasan !



bagi aku , kau bukan siapa siapa . kenapa harus aku hormat kau ? tiada sebab.kau tak hebat.kau bukan kim kardashian ,kau bukan jennifer lopez.kau bukan miss universe .stop talking bout others .many people hate you so much , u just dont realize it KIDDO.behave youself and think before you judge others.thank you





No comments:

Post a Comment