contact me ✉

Friday, November 11, 2011

no title.tooinngg

wa tahu wa paling slim.k jangan kisah :'D

assalamualaikum, picture kat atas tu takda kena mengena dengan post aku kali.sekarang pukul berapa ? 12.32 p.m :D

sekarang,aku tengah boring.takda benda nak kena buat.wahh boring gila ~

semalam aku tengok video minah tudung ehem ehem dengan pakwe dia.kat taman lagi.wahh gilanya dorang :'O

kenapa minah tudung zaman sekarang makin teruk ? lagi teruk drpd orang yang tak pakai tudung.gahh buat malu -.-

aku memang tak suka sangat minah yang pakai tudung ni.sorry heh ? bagi aku dorang semua hipokrit.well,betul kan ?

kekadang kalau aku lalu sebelah orang yang 'BERTUDUNG GROUP 1' ni terasa macam menyampah . pakai tudung pegang tangan,peluk peluk.pakai ketat ketat.tak sedar ke kau pakai tudung ?

kekedang kalau aku lalu sebelah orang yang 'BERTUDUNG GROUP 2 ' terasa hati aku ni sejuk .best je tengok.dengan tudung labuh dia.pakai jubah .perangai pun elok :'D

bagi aku,budak zaman sekarang nak pakai tudung just nak ikut fashion.betul tak ? kau jangan nafikan.jangan pernah sesekali . . .

korang cubalah pergi mall , tengok cara 'minah tudung group 1' .then ambil gambar ,kasi kat aku :D

aku menyampah aku terasa macam nak marah je 'minah tudung group 1' .dorang tak malu ke orang pandang serong kat dorang ? yang aku tengok ni pun malu.apalagi lah dorang .aihh tak faham tak faham.kau tahu ? aku ada niat nak pakai tudung.tapi bukan sekarang masanya .

No comments:

Post a Comment