contact me ✉

Saturday, December 17, 2011

farra is back !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cukew tak gambark ni ? hihihihi ecepely po yuuu :D

assalamualaikum kalian !!! wah wah wa rindu blog aku ni.nasib baik belum bersalut dengan sarang labah lagi :D hows your holidays reader ? are you enjoy it ? mesti ada yang pergi luar negara kan ? k jealous 1 % :( aku cuti kat melaka ad seremban je.sedih kan ? tapi kat melaka wa dapat tengok orang buat projek dalam kereta .kereta goyang goyang bhaii !!!!!!!! hahahahaha.minah tudung and balak eh buat projek.masatu aku kat MBMB melaka.gilorr itu couple.second night kat melaka,aku and kak myra pergi tgk twilight saga kat dataran pahlwan.
third night pergi lepak laut.tapi laut dia busuk.then aku lepak dalam kereta dengan kak ika.serious best.gelak kuat kuat :p then pergi mana eh ? then aku lupa pergi mana.skip boleh ? hahaha.yang aku ingat,last day aku kat melaka , tgk ombak rindu.senanya nak tgk kat dataran pahlawan.then tak jadi sebab seat dekat dgn skkrin -.- then pergi jusco baru.amik pukul 10.30.sementara tggu pukul 10.30,ktrg berenam pergi makan.then dah habis tgk cerita ombak rindu , tetiba kak ika tepuk tangan.then semua orang dalam wayang tu tepuk tangan jugak.bapak awesome (Y) hahahaha.pergi lepak sampai pukul 4 lebih.lepastu apa lagi.balik tidur ahhhhh.zzZzZzZz.nak tahu lagi ? tggu la post aku yang akan datang :p maceh baceeeee.tata

No comments:

Post a Comment