contact me ✉

Sunday, December 18, 2011

topic by topic


assalamualaikum.aku baru habis makan malam.makan sardin tau.nak tahu sape masak ? ofcourse lah chef yang tersohor kat rumah aku ni tak lain tak bukan ' FARRA LEBAH !! ' aku rasa dalam banyak banyak sardin yang aku masak sebelum ni tak pernah sesedap sardin yang aku buat harini.soo i am very gumbiraa.

see my sardin :p haha

k tutup cerita pasal sardin aku yang sedap tuu.aku nak mula topic pasal
  • DSLR
soo ! what do you know bout DSLR ? oh ofcourse bout their pictures quality .their size.aku teringin nak ada DSLR .tapi bila nak dapat pun tarak tau.maklum lah.tite bukanlah orang kaya.ayah tite pun dah takde.so redha je la.korang perasan tak orang yang tak cantik pun boleh jadi cantik cause DSLR.yeleww camera mahal kan ? macam aku ckp kat FB , 'GOT DSLR,GOT A BEAUTIFUL FACE' .budak DSLR biasanya bajet kaya,bajet stylish.aku cakap pasal fact eh.kau tak cayo.kau poie kat mall.kau tgk cara budak DSLR

  • COUPLE
bagi korang kan ,best tak couple ? semua best bila couple.semua tak best bila gaduh.dah menjadi adat orang bercinta kan ? bila gaduh mula lah nak maki hamun sesama sendiri.yang tk tahan tu bila laki maki perempuan.tak terfikir ke kau wahai lelaki,betapa duyusnya kau memaki seorang perempuan yang berhati lembut. kaum hawa lah patut dilindungi oleh kaum adam.tapi pobondo remaja zaman sekarang ? semua tu dah tak kisah dah pasal benda tu.semua menjaga kepentingan masing masing.yang perempuan bila kena tinggal dh macam bini mati laki -.- sampai nak kelar tangan.kot ye pun dah hidup lama,watlek lah,amal kebajikan kau tak cukup lagi.sorry lerr kepada sesiapa yang terasa.think before do stupid things

soalan dayah : kau nampak lawa lahh. pakai apa ea? *wuu dia cakap aku lawa.meh kasi kiss * hahahaha *
aku pakai garnier.tapi aku rasa kulit kau lagi lawa.kulit org jepun la katakan :p






No comments:

Post a Comment