contact me ✉

Thursday, December 22, 2011

result ? just a piece of paper

k selebet

assalamualaikum,kk aku tahu harini ramai yang happy angkara result PMR yang memberansangkan.aku turut kecewa -.- start pukul 11 lebih warga FB kesayangan ku sudah bertanyakan pasal result.k dorang semua buat aku takut :3 yang aku tanya semua up up.wuuaa sodeh den !!!!!! tengok lew picture atas tuuu.k form 4 aku nak berubah no matter what happen.aku taknak hidup dlm kebodohan yang melampau.maybe result aku melambangkan apa yang aku dah buat tahun ni.who knows ? up there dicide our destiny.am i right ? tahun ni aku takpernah solat.k ni salah satu sebab kenapa aku dapat result teruk.tahun depan insyaallah . . . aku belajar solat sunat and solat subuh.eh ekau jangan nak pandang rendah dengan aku eh -.- papepun AGAMA aku dapat A tau tau :3 mesti ustazah bangga dengan anak murid kesayangan dia ni (Y) just kadang kadang nak solat tapi malas.thts my mistake (Y) i realize that.aku terkejut subject yang takpernah aku pentingkan,tak pernah study.selalu masa subject tu tengah 'on air' aku sibuk 'keluarkan air' ,selalu kena duduk luar sebab tak siap hmework tu lah aku dapat A.serious terkejut !!!!!!!! tahun depan aku nak ambil apa eh ? nak pindah s2 ke tak ? hmm hmm.thinking thinking :3 papepun tahun depan and tahun depan aku nak belajar betul betul,solat tanak tinggal.tu janji aku.warga stalker la menjadi saksi aku.terima kasih .byebye form 3 .aku takan lupakan memories as form 3 batch 96 :D im ready for 2012


No comments:

Post a Comment