contact me ✉

Saturday, December 24, 2011

bak boyfriend satuu

cincin aku cantik maceh

assalamualaikum readers :D moh ler tengok cincin tu beramai ramai.motif aku letak picture ni sbb aku nak org kasi aku cincin.kk merepek.sesaje je letak tuu . so ! baju sekolah and benda tentang sekolah dh beli ? aku belum.takda masa lah :p boyfriend boyfriend new year,new boyfriend.masalahnya mana nak cari.aku ni choosy -_- susah bebeno nak cari laki yang aku minat.korang boleh tolong tak ? ni syarat dia :
  • tinggi daripada aku
  • ada kereta - senang nak dating.takyah nak suruh mummy hantar
  • putih
  • handsome/ comel sikit
  • badan tough
  • tiap malam boleh call aku
  • muka macam cina,kalau tak pun takpe
  • pandai
  • stylish
korang rasa ada tak laki mcm tu :3 ada tapi sombong :( takpe aku tggu je ah.malas senanya nak cari ni.biar datang sendiri.aku tanak cari bf jauh sbb nanti susah nak jumpa and percaya.sekian

No comments:

Post a Comment