contact me ✉

Monday, December 26, 2011

regret

assalamualaikum,kepada kau -- aku menyesal kenal kau,aku menyesal pernah couple dgn kau.kau tak pernah buat aku nangis.tapi kali kau dah buat aku nangis.kau dh ada N kau kan ? :') kau dh tak perlukan aku.setiap kali aku call kau,mesti waiting.sumpah aku terkilan.tapi aku taknak cakap dengan kau .aku tahu aku takda hak.dlm banyak banyak laki yang aku pernah cakap iloveyou lepas kita break,semua tak serious.dlm ramai ramai,ada kau sorang je dlm hati aku.tapi sekarang,semua dh berubah.kau dh tak sayang aku.aku minta kau lupakan aku.jangan pernah mengaku aku ni ex kau.hajat aku tak kesampaian.esok anniversary kita 2 bulan.baru igt nak celebrate.nak couple dgn kau.tapi semua dh lambat kan ? hope kau happy dgn N kau.fuck ! apahal aku nangis ni :'/ kbye

No comments:

Post a Comment