contact me ✉

Wednesday, January 11, 2012

if ALLAH will :')

meh share aiskerim dgn tite :p

assalamualaikum ,tadi aku baru lepas potong rambut depan.kahkahkah,boringya harini O.o tadi dalam class saya kena duduk depan sampai habis lukis pokok,kesian tak saya ? bab bab seni ni ,aisshhh aku tak pernah dapat A -.o tadi aku ada masalah jiwa sikit -oo- jealous punya pasal,biasalah budak syok sendiri memang mcm tuu.macehh.aku sayang ex aku,tapi mustahil kalau dia sayang aku lg kan? aku gilakan dia.gegila sesangat :3 dia lah ex boyfriend yang paling comel yang pernah aku dapat.susah nak lepaskan dia.kterg break pasal salah faham,maybe ? aku pun tak sure.dh 2 bulan lebih tak contct dia.aku tolak semua lamaran lelaki di luar sana sebab aku tunggu dia,gila desperate sial aku ni.ah biarlah,ketentuan dari illahi,mana tahu Allah bukakan pintu hati dia supaya terima aku balik ? who knows ? dia baik .sangat baik ♡ walaupun sekarang dia ignore aku , aku always tunggu dia.insyaAllah :D

No comments:

Post a Comment