contact me ✉

Monday, January 9, 2012

sekolah baruuuuuuuuuuuuuu

hi

asslamualaikum strangers ! :D aku baru tukar sekolah,sekolah apa ? rahsia dunia (Y) hahaha.nak tahu pi cari tahu sendiri.wekk :p harini baru terasa best bila datang sekolah sebab aku dh mula biasa keadaan disana.first time masuk pergh pergh pergh ,dlm hati 'pebenda ni ?' 'nak pergi mana ni ?' 'nak rehat dgn sape ni ?' 'eee malunya' 'kantin kat mana ?' 'tudung aku okey tak ni ?' 'kenapa hari rabu balik cepat ?' 'kenapa sekolah ni besar sgt ?' 'kenapa murid baris tak ikut class ?' 'kenapa baju pengawas lain macam ?' 'kenapa tandas ada satu je ?' 'kenapa aku sama class dgn ex aku ?' 'nasib baik budak sekolah friendly' 'haaa aku rindu smk puteri'.k banyak sgt yang aku fikir masa first time pergi sekolah baru.kesian kan aku ? -_- ZzZz aku tak biasa sekolah campur,dr darjah satu sekolah perempuan :') amacam puterian ? okey tak smk puteri ? aku dengar cerita setan setan tu dh buat hal balik.kahkahkah kesiannya korang -_- dorang bukan perfect pun nak kutuk org.dh form 4 pun nak main kutuk kutuk lagi.haihh puterian (Y) kawan kawan ku disana especially dikyah and nad belajar betul betul,nanti ada masa kita dating dating eh ? :p tadi dekat sekolah baru,ada orientasi.masak rehat dilambat kan.perutku berkeroncong.nasib tak kuat.bila dh dpaat rehat,tanak makan pulak.sebab entahlah -_- dalam kelas aku dh mula bukak mulut.takda mcm first day sekolah.aku dh mula kenal ramai org.best best,haha gayat :3 ramai cantik cantik O.o tak mcm kat puteri :p .kat sekolah baru dh takboleh ganti baju dlm kelas,tidur dlm kelas,takboleh terkangkang sini sana,tak boleh jerit jerit,takdapat gelak serupa syaitonn.shiooppshioopp :'( first day sekolah boring gila.aku nak tidur,tapi taknampak sorg pun tidur.sooo aku pun tak tidurr -_- but now aku dh tak kisah,aku akan tidur bila perlu.hahahahha,btw tadi masa seni,pokok kelapa aku jadi :p cantik tau.k lah nanti aku post lagi pasal sekolah baru :p tata

No comments:

Post a Comment