contact me ✉

Monday, January 16, 2012

masalah dunia ▲



kot boleh aku se-happy ni masa math and addmath kan bagus -_-

assalamualaikum,aku ada masalah ni,masalah dunia -_- bio , fizik , addmath , kimia dalam bahasa melayu.sumpah aku tak faham satu hapak pun.kenapa kementerian tukar language ? kesianlah kat aku ni :3 sedih ni,sobsobbbbbbbbbbbb .sejak dua menjak ni aku dh start belajar math and addmath.addmath aku faham tapi math tu . . . . . . asal boleh aku nak tidur -_- aku still blur macam dulu.kenapa dlm dunia ni ada math ? belajar darab tambah tolak bahagi je dh cukup dh.ni pebenda dia merepek tahhh,otak aku tak boleh berkembang luas masa subject tuuu,taktahu kenapa.mengantuk mengantuk mengantuk .menguap menguap menguap . tu je kerja aku masa subject math.korang doakan aku supaya aku ni akan pandai math satu hari nanti,kk ? thanks :p

peace (Y)

No comments:

Post a Comment