contact me ✉

Thursday, June 7, 2012

dap dap eh eh dup dap :p


Assalamualaikum viewer :) aku kembali ke pangkuan blogger setelah 3 bulan aku berpaling padanyanya dan meneruskan hubunganku dengan twitter.so lepas ni aku akan adil dengan dua dua laman sosial ni.benda aku merepek ni hahaha.malam ni boring sebab putera takda kat rumah.dia keluar pergi Mines dgn kawan kawanya.text punya text ,credit pulak habis.then aku minta tolong kat Maxis.Maxis tanak tolong.padahal aku dah ganti dh sos topup -.- then aku buat call me back kat putera.bukan reti nak call.dia bantai hantar text "credit i low sayang,nanti i balik kita wc ey ? tunggu i " sebenarnya txt dia tergantung.dia tak kasi tahu pukul berapa dia nak balik.biasalah jantan kalau dah keluar tak ingat rumah.sambil aku dengar lagu jiwang,aku tergerak hati pulak nak update blog.so yeahhh,baca je lah eh.tak menarik mana pun.k start !
aku kenal si putera ni awal tahun ni.aku malas nak layan dia sangat.sooooo sampai lah bulan 5,dia minta couple.aku accept.tapi tak lama kitaorg couple.sbb aku memang takda hati dgn dia.so break.lately ni,mcm 29.5.2012 ,aku start contct dia balik.nak ambil hati lah konon.aku sedar aku dh sakitkan hati dia banyak kali.dia kata dia tunggu aku.then aku fikir,why not i  give him at least a chance ? sekarang,aku mula sayang dia.tapi belum complte 100% sbb aku pun belum jumpa dia lagi but im sure he's a cute boy.webcam hari hari dgn dia.erghh geram T.T
before aku nak kasi dia chance aku minta password dia.aku baca semua IM dia dengan girl lain.phewwwwwwwwwwwwwwwwwwww,gatal weh dia ni.kalau girl ckp ily,dia pun gedik nak reply ilyt.tapi aku make sure masa dia couple dgn aku ,dia tak buat mcm tu.kalau tak,perang dunia lah jawapnya.aku ni dh lah kuat jealous.aku tahu siapa ex dia,siapa crush dia.apa dia pernah buat.memang kerja aku mcm CSI .siasat itu ini.yang seksanya dia.kena cerita semua benda.aku tak suka bf aku rahsia pape dr aku :3
aku tak kisah apa peminat dia kata kat dia lepas dia couple dengan aku.ex dia tak reti malu nak update status lah,text dia lah.dia tanak kau tu dah lah :p amboi mulut aku -.- 
k daah.malas nak cerita banyak banyak .nak tgk muka putera ? haa nii


mata dia comel,gerammm kita T.T 
*muka dia ada mcm cartoon.cartoon apa eh ? aku pun lupa *


ni pagi tadi masa webcam.aku suruh dia buat muka comel 
*time ni dia belum mandi* hahahha


k done,penat dahh :p night viewer :*

No comments:

Post a Comment